Körlektioner!!

S

sara8907

Är det någon som vet ett bra ställe att ta körlektioner/fyrspannslektioner på i Stockholmstrakten??
Jag och en kompis, vi har kört i ca.3 år, vill gärna komma framåt i körningen och då bl.a. ta körlektioner. Gärna par eller fyrspann, dock inte trav. /sara

Sv: Körlektioner!!

i får väl skaffa oss ett par till akalla eller vad tkr du ;)
ett fyrspann med svarta små skitar kanske?

Om du å Lindmark är intresserade så ger min ridlärare också t-körninglektioner. Dessa går ju då mera ut på att samla hästen kanske men det kan ju vara roligt att testa iaf?

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
874
Senast: Cattis_E
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: Sassy
·
Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
522
Senast: Windy
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 207
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar