Korkad fråga angående stora bokstäver

A

Ajano

Jag har ett problem, vill skriva en enda bokstav på ett a4:a men den ska vara så stor att den tar upp hela a4:at, den största storleken jag har hittat är 72 och det är ju ingenting på ett A4, nån som vet hur jag ska göra?
 
Sv: Korkad fråga angående stora bokstäver

Klicka i rutan där teckenstorleken står. Skriv den nya teckenstorleken (t ex. 300). Tryck Enter.
 
Sv: Korkad fråga angående stora bokstäver

Tack snälla!!! Var det så enkelt? Ja ibland är man bra dum...
 
Sv: Korkad fråga angående stora bokstäver

Lycka till med dressyr bokstäverna ;););)
 
Sv: Korkad fråga angående stora bokstäver

Ja, man kan ju nästan tro att det var det jag skulle göra. Men faktiskt har jag tänkt göra bokstäver till en butiksskylt på någon sorts specialpapper jag har köpt, och för att det ska synas behöver de ju vara stooora.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 458
Senast: tanten
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 697
Senast: Oh_really
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
801
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 917
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp