Körde första gången...

Lovve

Trådstartare
För inte så länge sen körde jag för allra första gången.
Jag fick köra en varmblodig travare vid namn Intention, som tidigare gått på banan (eller hur man uttrycker det :smirk: ).
Det var jätteskojj :)
Fast när han märkte att jag inte var så duktig på det här ökade han glatt till galopp :crazy:
Det gick minsann undan.... :D

Är det många här som håller på med Monté?
Vad tycker ni om det??

Min kompis funderar på att börja med det med sin sköthäst, omskolad varmblodig travare. Det verkar ju roligt....

/Lovve :cool:

Sv: Körde första gången...

Min kompis funderar på att börja med det med sin sköthäst, omskolad varmblodig travare. Det verkar ju roligt....

kom ihåg att hästen måste vara i startbar ålder enl. STC's reglemente

Lovve skrev:
Är det många här som håller på med Monté?
Vad tycker ni om det??

Jag håller på med det, o även trav.. Är grymt skojj!

Vad är det för häst hon har då? Har det sprungit några "tider"?

Japp, annars kan man ju fixa egna småtävlingar :angel: .
Vet inte säkert vad hästen haft för tider ( :crazy: ) ...

sök på hästens namn på sportinfo på travsport.se, då får du fram alla starter hästen har gjort om den inte bara startat innan 1995..

Jo, det vet jag nu men jag var inte så "travkunnig" när jag startade tråden ;) :rofl:

Ja, du :D Hästarna blir ju glada över att få busa tillsammans också :D

oj såg inte att tråden var gammal :p

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nyligen fått hem en stor 7 årig d-ponny (blandning varmblod/isis). Dels är han väldigt otränad och är nästintill omusklad...
Svar
15
· Visningar
2 350
Senast: hovtassfot
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 913
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag brukar se mig själv som en person som mer ser till personlighet än till yttre attribut och eventuell kategori hos dom jag möter...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: cassiopeja
·
Träning Jag har en ponny som saknar framåtbjudning. Han är lat, och otroligt trög. Jag måste kämpa sk*ten ur mig för att få igång han när vi...
Svar
2
· Visningar
1 477
Senast: raggsock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka