Koral DH 149

Görel

Trådstartare
Moderator
Någon som vet var jag kan hitta en bild på honom, känner till något om hans avkommors tävlingsresultat eller vet om det finns några avkommor till honom i Sverige?

Stammen vet jag redan, för jag kände en gång i tiden hans mamma Drakma 6089.

Jag har en bild på honom inte så bra kanske, men jag antar att du är intresserad ändå. Maila asn@algonet.se

Du frågar om avkommornas tävlingsresultat. Jag antar att du menar avk. i Sverige för du har väl abbonemang på hestedata?

Har du kollat med Ridsportförbundet eller ASVH?

Mvh Åsa

Underbart! :bow:

Visst har jag abbonemang på HesteData, men det täcker inte för så gamla hästar :( Han var född 1965, har jag för mig. Jag var mest intresserad av ifall det var några som tävlade över huvud taget, och vad de i så fall hade fallenhet för. Drakma dog när jag var 11 år, så jag kan inte uttala mig om henens eventuella talanger ;)

Har du fler danska hingstar på bild? Condor eller Abglanz-Sohn? De är släktingar till min häst :)

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 385
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
836
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 197
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar