Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som vet var jag kan hitta en bild på honom, känner till något om hans avkommors tävlingsresultat eller vet om det finns några avkommor till honom i Sverige?
Stammen vet jag redan, för jag kände en gång i tiden hans mamma Drakma 6089.
Visst har jag abbonemang på HesteData, men det täcker inte för så gamla hästar Han var född 1965, har jag för mig. Jag var mest intresserad av ifall det var några som tävlade över huvud taget, och vad de i så fall hade fallenhet för. Drakma dog när jag var 11 år, så jag kan inte uttala mig om henens eventuella talanger
Har du fler danska hingstar på bild? Condor eller Abglanz-Sohn? De är släktingar till min häst
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästhantering Det är inte ovanligt att de får lite spooky-perioder därikring. Hade nog gjort ett avslappnat, enkelt och bra pass i ridhuset och sedan...
Hästhantering Faktum är att vi har en lite större sjukhage/mindre paddock som är grusad men med en del växtlighet som växt upp igenom. Den skulle jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.