Köra i sådana ?

Sv: Köra i sådana ?

Skakelremmar på en tömkörningsgjord låter verkligen som en livsfarlig lek.
Huamej.

Senast ändrad:

Man kanske knyter fast skacklarna i ett balsnöre:idea:
Näe, dom menar nog tömkörning får man väl hoppas

Här kommer jag med mina dumma idéer igen :rofl:
Om man tar http://driveout.se/selkammaren/index...d&productId=75 så skacklarna hänger där och dinglar fram och tillbaka :rofl: sedan tar man http://driveout.se/selkammaren/index.php?act=viewProd&productId=76 och spänner fast dem mer :rofl: !

Shit var får jag mina ideér i från xD

Mvh
Eran Emma

Obs. Mennar inte allvar i detta inläget bara utan bara skojar :rofl:

Verkar vara en ganska onödig tråd. Men eftersom jag inte känner mej säker på skojhalten i ditt inlägg så hoppas jag Verkligen inte att du eller någon försöker köra med en tömkörningsgjord. Det skulle vara förenat med livsfara. Spelar ingen roll hur många skakelremmar du spänner fast vagnen med. Det behöver man knappast vara en körnings expert för att räkna ut.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Misstänkte redan när jag läste rubriken att du skojade med oss ;)

Ja, man undrar ju varför de gör en massa vilseledande saker. Kanske för att sälja mer? Jag skulle inte ens vilja använda en sån gjord för tömkörning heller. Var fäster jag draglinorna? :crazy:

/M

Men när du tömkör använder du ju inga draglinor!? :crazy:

En sådan här gjord fungerar bra till vanlig tömkörning, i skogen eller på banan, men inget annat...

Någon på driveout måste ha läst denna tråd, för nu står det Tömkörnings och longergjord när man klickar på länken

Liknande trådar

Körning Då jag är ny på det här med shettis o körning så behöver ja lite hjälp! Köpte en vagn o när ja kommer hem ser ja att de saknas ett fäste...
2
Svar
20
· Visningar
5 693
Senast: Egonson_
·
Körning Ja, jag vet! Det finns hundratals trådar, men jag behöver ändå ytterliggare input! Jag har bestämt mig för att bli med Russ igen...
Svar
11
· Visningar
1 531
Senast: kolblakkur
·
Körning Jag har en sån här sele, och nu så har jag köpt till såna här för att göra det hela lite enklare. Men hur fäster man dem på selen? Ser...
Svar
8
· Visningar
1 720
G
Körning Jag sitter och kollar runt på vilka parselar som finns, allra helst i brunt (och i storlek shetland). Drive Out har en som heter Pfiff...
Svar
9
· Visningar
2 463
Senast: Gisburne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V