Kör du ponnytrav?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare trav_flikkan
  • Startdatum Startdatum
Sv: Kör du ponnytrav?

Jag kör inte ponnytrav själv, men min son gör... Just nu har han två som startar och en ettåring och så har vi ett sto som ska föla nästa sommar.

jag, men har bara tävlat en tävling i år pga. att varken hästarna eller jag tycker att det är särkilt kul med och tävla :smirk: men åren innan tävlade jag mer men kör fortfarande på banan och tränar.

Senast ändrad av en moderator:

Japp, tog licens -97. Men har inte tävlat i år och förra året pga bristande intresse. Men nu har jag en tvååring som är på G och nästa år hade jag tänkt mig att tävla en del :D

Kör inte själv, men har tre stycken shettisar som en jätteduktig tjej kör åt mig. Men nästa sommar får jag problem för då är jag kusklös för då blir min favoritkusk för gammal... :(

Jenny

Nej inte ponnytrav (alltför gammal för det :o ) men en ponnytravare :p

Kör inte själv,men har en ponny som gör sitt första år på banan i år.

jag tog i licens i fjor och ska börja tävla detta året...:)

Jag känner en hel hög med ponnykyskar :D ;)

Själv vill jag ta licens .. men ingen idé :(

Har 7 russ...

0022.JPG

Drömprinsen 2,07

5078.JPG

Felicity ostartad

PICT0579.JPG

Cancan 2,26,4 (dräktig i år)

RAMONA%20Kord.JPG

Ripadals Ramona ostartad

samt 1 avelssto och 2 unghästar..

Jo, giffan det är så att jag ska flytta till hösten ..
till Nordvikskolan .. och, jag har inte möjlighet att
ha en egen häst .. sedan vet jag inte om tiden räcker
heller. Alltså är det tid och pengar som stoppar .. :/
Och, har för mig att första året på skolan får man
ej ha med egen häst .. :S

Jag kör Colt :) han är ett russ!
är det någon mer här som ska till Axevalla den 30 April? :smirk: eller sundbyholm i helgen! :)

Jag har kört trav!!!;) men om jag hade fott gå en termin till så hade jag haft licens nu!!!:( ;)

ska inte köra men jag ska nog dit. Skulle varit med om den ponnyn jag kört varit bättre tränad. Han ställdes av 10 oktober och startades upp i lördags. Var förvånandsvärt pigg och pullade rejält. Det trodde jag aldrig han skulle, var säker på att han skulle ge sig efter en km i skogen:) Min hemmabana är ax ;)

Jag har kört ponnytrav i tio år första loppet -85 (kriteriet kat.A) och sista loppet -95 (derbyt kat B med egen uppfödning).

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
317
Senast: Unafraid
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 218
Senast: ameo
·
Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
11
· Visningar
631
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
449
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka