Köpt valp

Vår_Vinter

Trådstartare
Nu har vi lagt handpenning på våran underbara Tindra. :) Hon kommer om 13 dagar.. längtar såååå mycket!
Börjar räkna ner dagarna. Hon är sååå underbar. Svart med lite vitt på vissa tassar.

Tips på vad man ska tänk på!
Va man kan träna med Tindra mm.

Haft hund förut dock inte valp.

Sv: Köpt valp

Va kul, vi fick hem våran lilla shäfervalp i torsdags, hon är så duktig. Har bara kissat inne två gånger hittills:D
Hundar119.jpg

vad roligt :D var är det för ras?? fick en liten herre i våras.. som nu är 7 månader .. lycka till med henne :)

vad roligt :D var är det för ras?? fick en liten herre i våras.. som nu är 7 månader .. lycka till med henne :)

skrev de ovanför ditt inlägg... landseer, labrador o border collie :love:
Finast.. har bara bild på mobilen annars ahde jag lagt ut en.

Hon var sååå söt när vi va där... Hälsade även på hanen som var kvar. men han var lite mer försynt.. Tindra kom fram till oss på en gång.. slickade och visade intresse, medan hanen somnade på en gång :) Tindra är en pigg liten krabat.

De va sååå söts när de låg där :) i en enda stor hög. :love:

Vilket underbart namn.......har också en Tindra...(visserligen en islandshäst:love:)

har du nån bild på valpen ? :) skulle gärna vilja se.

här är våran fiol års valp:

8885596.jpg

tango heter han är en jämthund och fyllde nyss 1 år :D

han har haft ett väldigt jobbigt liv:

när han var 5 dagar gammal dog hans mamma och han var den enda överlevadne valpen, när han öppnade ögonen upptäckte man att han var blind på ena ögat.
vi fick hem honom när han var 4 veckor och han är uppfödd på nappflaska.
nu mår tango bra men e hemskt jobbig, vi råkade skämma bort honom men har börjat träna han ordentligt nu.

så här ser han ut nu förresten:

9033535.jpg

(tango till vänster och boss <333 till höger)
9033665.jpg

har du nån bild på valpen ? :) skulle gärna vilja se.

här är våran fiol års valp:

8885596.jpg

tango heter han är en jämthund och fyllde nyss 1 år :D

han har haft ett väldigt jobbigt liv:

när han var 5 dagar gammal dog hans mamma och han var den enda överlevadne valpen, när han öppnade ögonen upptäckte man att han var blind på ena ögat.
vi fick hem honom när han var 4 veckor och han är uppfödd på nappflaska.
nu mår tango bra men e hemskt jobbig, vi råkade skämma bort honom men har börjat träna han ordentligt nu.

så här ser han ut nu förresten:

9033535.jpg

(tango till vänster och boss <333 till höger)
9033665.jpg

Jag har inga bilder som är relativt nya. Hon är juh inte så liten längre nu är hon 8 mån, en stor liten tjej som har löpt för första gången nu :)

Hon är Border colli, Landseer, terverense (stavning?), o labrador. :) Hon ser emst ut som en border. lätt lärd lärde sig sitt på 2 gånger. o stanna kunde hon redan när hon var 9 v. :bump:

ok :)
va kul :D

våran hund kunde sitt vid 7 veckors ålder och han kom på inkallning vid 5 veckor :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
926
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 207
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 053
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar