Köpt vagn!

kolblakkur

Trådstartare
Ville bara vara en dansande banan idag eftersom jag köpt en inkörningsvagn till mina unghästar. Valde en billig ifall de skulle sparka sönder den :angel: Fick en omgjord Globusrockard till ett bra pris och i suveränt skick :banana: Nu ska den stå i logen i ett år och vänta på inkörningstider....

Sv: Köpt vagn!

Vad roligt! Grattis! Jag har en maratonvagn ståendes och väntar på att bli använd, dvs att hästen ska bli inkörd!

Men hallå? Skulle du inte köpa min vagn?:angel:

Förr eller senare kommer jag ju att göra vid den så den är i säljskick. Ge mig ett år till bara....:crazy:

Men hallå? Skulle du inte köpa min vagn?:angel:

Förr eller senare kommer jag ju att göra vid den så den är i säljskick. Ge mig ett år till bara....:crazy:

Vad är det för vagn, vilken storlek. Letar efter en vagn till min lilla B-ponny som ska köras in nu i vår..
renoveringsobjekt, inga problem..

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 231
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
28 032
Senast: ptr
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 171
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30