Köpstopp 2020

Mitt bästa tips för att undvika att köpa är att städa/rensa om du orkar det. Distrahera dig med att rensa ut skit istället för att samla på dig mer! :D
Jag satt och sorterade bilder på datorn (fick väldigt mycket gjort faktiskt!) men det var dels därför jag fastnade på reklam för det tog så lång tid att ladda bilderna. Men jag lyckades och köpte ingenting!
 
Var ner till centrum idag för att handla mat och gå på apoteket men klev också in på prylaffären för att köpa tandborstar. Väl därinne hittade jag ett nagellack som jag tyckte var nödvändigt. Det fick inte ens plats i nagellackslådan...typiskt villhöver köp.
 

Liknande trådar

Fordon Vilken elbil ska jag (kanske) köpa? Bensinare har jag koll på vilka jag gillar, men elbilar inte alls. Kraven är att den ska fungera så...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 167
Senast: Åsa A
·
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
283
Senast: Acto
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Acto
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 011

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp