Lyan
Trådstartare
Jag har en låda med grejer som är sålda och betalda. De är skickade en gång redan men köparen hämtade inte ut så jag fick vackert betala tillbakafrakten. Hon lovade att hon skulle betala både den frakten och ny frakt plus köpa lite till kläder som jag lagt ut efter hon köpte det första. Nu har hon slutat svara. Jag har taggat henne i gruppen där jag har annonsen men vad gör jag om hon inte dyker upp igen? Sakerna är ju betalda så jag kan varken sälja eller slänga och jag vill bara bli av med det. Hennes sista PM fick jag för ca en månad sedan och jag har skickat flera efter det som hon inte har öppnat.
Går det att betala tillbaka pengarna (efter att jag dragit bort fraktkostnaden) och sedan lägga ut allt igen om hon fortfarande inte svarar? Det är ju trots allt hennes grejer nu så jag vet inte om man får göra så när hon inte ens öppnar mina PM. Skicka ett rekommenderat brev kan jag ju iofs göra men om hon inte hämtar ut det så ligger jag ju ute med ännu mer pengar
Går det att betala tillbaka pengarna (efter att jag dragit bort fraktkostnaden) och sedan lägga ut allt igen om hon fortfarande inte svarar? Det är ju trots allt hennes grejer nu så jag vet inte om man får göra så när hon inte ens öppnar mina PM. Skicka ett rekommenderat brev kan jag ju iofs göra men om hon inte hämtar ut det så ligger jag ju ute med ännu mer pengar