M
Morotsbiten
Ja nu när ajg fått jobb och kan ta med hunarna till jobbet så flundrar jag på att köpa mig min efterlängtande tik!
Rasen är självklart en phalene som jag redan har.
Lätta och smidiga att ta med!
Jag kan ha dom i boxen på mopeden.Inredd med myspys och tak med lufthål så klart :smirk:
Då kan de 2 haka på till jobbet å sedan till stallet
Men ujuj 8 år sedan ajg hade valp ju.. glömt bort vad bör jag tänka på??
Jag kommer ju få en hane och en tik.. löser löpningen lätt genom att tiken får bo hos syrran när hon löper eller skifftar hanen kan med få bo där.
Hanen älskar att få vara hos syrran då han och hennes hund bara älskar varandra!
Men allt annat man bör tänka på när valpen kommer?? iof lär de dröja tills nästa sommar/vår tills valpen kommer... vill ha valp på vårkanten då de är bäst tycker ja!
Rasen är självklart en phalene som jag redan har.
Lätta och smidiga att ta med!
Jag kan ha dom i boxen på mopeden.Inredd med myspys och tak med lufthål så klart :smirk:
Då kan de 2 haka på till jobbet å sedan till stallet
Men ujuj 8 år sedan ajg hade valp ju.. glömt bort vad bör jag tänka på??
Jag kommer ju få en hane och en tik.. löser löpningen lätt genom att tiken får bo hos syrran när hon löper eller skifftar hanen kan med få bo där.
Hanen älskar att få vara hos syrran då han och hennes hund bara älskar varandra!
Men allt annat man bör tänka på när valpen kommer?? iof lär de dröja tills nästa sommar/vår tills valpen kommer... vill ha valp på vårkanten då de är bäst tycker ja!