oliviawennersten
Trådstartare
Ja som rubriken lyder, jag jobbar i ett tävlingstall och rider och sköter hästar hela dagarna. Jag tävlar ganska mycket själv så de dagar jag är ledig är jag iväg och tävlar. Nu börjar jag bli sugen på en liten valp men hur gör man? Min mamma säger att det kommer vara en omöjlighet att ha en hund med de jobbet jag har, men det funkar ju för så många andra? Hur börjar man med en åtta veckors valp i stall? De finns andra både hundar, katter och höns på gården.
Jag är bara 19 år och ett annat argument min mamma har är att jag inte vet vad jag kommer göra de 14 nästkommande åren, men vet man någonsin det? Är det osmart och köpa hund vid min ålder och min livssituation för även om jag stannar här minst ett år till så har jag ingen aning om resten, men hästar lär de bli...
Jag är bara 19 år och ett annat argument min mamma har är att jag inte vet vad jag kommer göra de 14 nästkommande åren, men vet man någonsin det? Är det osmart och köpa hund vid min ålder och min livssituation för även om jag stannar här minst ett år till så har jag ingen aning om resten, men hästar lär de bli...