Köpa svängel separat?

Lejonelle

Trådstartare
Jag har köpt en beg rockard men den hade ingen svängel. Kan man köpa sånt separat eller är det väldigt noga att den passar precis till aktuell vagn?

Sv: Köpa svängel separat?

Drive-Out säljer svänglar styckvis. Det är helt okej att köpa en svängel separat.

Jag köpte från tärnsjö:)
Ringde dom och han hittade två i rätt längd (100 kr styck plus 40 kr i frakt)

Fästet följde med, svetsades fast av en i stallet.

Ja eller har två vagnar:D

*kl*
Min sambo gjorde en själv! + att han svetsade om hela vagnen då den var sned efter att förra ägarens häst hade sagt vad han tyckte om älgar;) Min sambo är sååå duktig och bra att ha!:love:

Eftersom jag är nybörjare inom körningen tog jag för givet att det var nåt viktigt jag hade missat :D

Liknande trådar

Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
962
Senast: Zpunk
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 793
Senast: morgaine
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k...
2
Svar
28
· Visningar
1 868
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka