Köpa sele

Sv: Köpa sele

Jag har fäst bakselen i skakelöglorna, jag har stora öglor på min rockard och kort häst så bakselen räcker fram :p

Sv: Köpa sele

Jag har lånat en Ideal några gånger och jag tycker den är helt ok. Men nu när jag ska köpa en egen så valde jag att lägga på en tusenlapp och köpa en Imperial maratonsele istället, det var en jättestor skillnad i läderkvalitet tycker jag! Idealen var "klumpigare" på nåt sätt, inte alls lika smidigt läder. Och då var ändå Idealen som jag lånade väl omskött och insmord osv.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 015
Senast: Sel
·
Utrustning Jaha, står i träsket, behöver en ny transport. Ber om ursäkt över en rörig tråd med mycket om och men. Vad är era bästa tips för att...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 881
Senast: _Taggis_
·
Fordon Jag har bestämt mig för att köpa en ny bil, men jag vet inte vilken modell som är vettig. Den bör vara billig att köra och äga, dvs...
2
Svar
23
· Visningar
2 564
Senast: MallanLi
·
Körning Fråga: jag har en enkel bröstsele med fast brösta och en "billig" rockard med svängel. Tänker köpa ny sele med lös brösta och baksele...
Svar
7
· Visningar
1 908
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka