Köpa Rockabillyklänning i gbg

Presto

Trådstartare
Jag vill ha en rockabillyklänning till helgens evenemang! Men vart köper man såna i gbg? Har försökt googla lite, shock har nämnts, så dit tänkte jag gå. Men det måste finnas fler butiker? Hittar mest onlinebutiker, men jag vill gå till en fysisk butik och testa kläder!

Så mata mig med tips!

Xplosion på andra långgatan. Möjligtvis (mycket mycket möjligtvis) kan Grothica ha något (ligger vid domkyrkan).

Mitt bästa tips är också andra lång, men det kan vara värt att ta en sväng förbi shock också.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 075
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 933
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 870
Senast: SiZo
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
995
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama