Köpa ny hästtransport

Mjuff

Trådstartare
Vill gärna ha tips och råd! Jag ska äntligen köpa ett nytt släp!! :love: Och sedan skeppa min gamla VV åt fanders! :devil:

Jag ska ha en boggie, och det ska vara öppningsbara fönster på sidorna i taket. Gärna mjuk mellanvägg, men inget måste.
Prisklassen ska vara runt 50 000 kr. Antingen ett nytt eller högst några år gammalt.

Har kikat runt lite på bla Böckmann Duo eller Thule Horseline. Ja det finns ju mängder att välja på, så jag blir så velig. Hjälp mig! :idea:

Sv: Köpa ny hästtransport

Först ska du tänka på hur mycket din bil får dra och vad du har för köpkort, och hur tung hästen är, vad du behöver för lastvikt, sen kan du plocka bort de transporter som inte matchar de kraven.

Jag kan rekomendera thule (star trailer) safir, diamant.
jag har haft 2st och är supernöjd med dem!

Liknande trådar

Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
974
Senast: Zpunk
·
Utrustning Hej! Jag har idag ett Thule horseliner släp. Måste köpa nytt inom en två års period iaf och läser allt jag kan men hittar inget jag vill...
2
Svar
24
· Visningar
2 756
Senast: Blandrastik
·
Utrustning Jaha, står i träsket, behöver en ny transport. Ber om ursäkt över en rörig tråd med mycket om och men. Vad är era bästa tips för att...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 906
Senast: _Taggis_
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 512
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Räkna ut kaloriintag?