N
neferra
Skulle DU våga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle DU våga?
Beror på priset och vad ska använda den till.
Varför ska man då ge sig på att operera?
Det är ju inte direkt ofarligt med narkos och uppvak.
Om den bedöms sitta bra till, så ja, absolut.
för att få hästen såld?
hade hästen på annons innan jag visste om detta, fick stort gensvar med många intresserade.
sedan efter rtg då de tilltänkta köparna drog sig ur pga av benbiten har jag haft samma annons, men 15 000 billigare pris och en liten notis om benbiten. inte en enda har ringt hittills...
Jag tror det var travhästen Com Hector som hade lös benbit och tävlade hela sin karriär med den , sprang in åtskilliga miljoner.
Jag tycker att det skulle kännas säkrare att köpa en äldre häst med lös benbit(om den funnits där hela tiden) än en yngre häst.
För din häst har väl haft den lösa benbiten hela livet utan komplikationer eller?
Synd att det ska vara så! Synd att inte fler köpare inte kan se att det är ett tillfälle istället (reducerat pris)! En opererad häst som (om jag förstått det rätt) inte haft problem av det innan.
Risken att han ska få problem av något annat är nog större (utan att känna till hästen ifråga bör tilläggas)
Synd att det ska vara så! Synd att inte fler köpare inte kan se att det är ett tillfälle istället (reducerat pris)! En opererad häst som (om jag förstått det rätt) inte haft problem av det innan.
Risken att han ska få problem av något annat är nog större (utan att känna till hästen ifråga bör tilläggas)