Köpa häst i Tyskland.

M

MinAthos

Hej. Vi ska åka till Polen och provrida lite hästar. Vi ska bila dit genom Tyskland och undrar om ni vet något bra ställe där man säljer fina tävlings D-ponnyer?? Vi åker från Kiel-Berlin-Polska gränsen.
 
Sv: Köpa häst i Tyskland.

hej såg att du skulle köpa häst vad ska du ha för häst och vilken prisklass "ska" den ligga på??
Har jobbat själv i Tyskland med hopphästar + att jag ska ner på semester i sommar 2 veckor skulle ju kunna kolla lite för dig då??!!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 252
Senast: mamman
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 039
Senast: Strandad
·
Hästvård Har varit intresserad av en häst som besiktigades och uppvisade svag hälta i ena frambenet. Han behandlades i kotorna och har återbesök...
Svar
17
· Visningar
2 069
Senast: casio01
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp