Köpa bara tygeln

JustInCase

Trådstartare
Har haft ett Glengordon Rox de lux ganska länge och för ett tag sedan trampade ena hästen av tygeln till det. Kollade nu vad ett par nya skulle kosta och de kostade runt 570-575:-. Tränsen skulle kosta 690:-. Är det någon som har liknande? Är det verklligen samma tygel som till det tränset? Känns lite konstigt med tanke på priserna? Är ju annars bättre att köpa tränset och sedan sälja bara det billigt i sånda fall.
Lånar in en bild
roxL.jpg

Sv: Köpa bara tygeln

GlenGordon har säljer sådana tyglar separat, fast jag har bara sett (på internet) att equalityline har dem. Så ifall du har en equalityline återförsäljare nära dig så be bara dem att ta hem tyglen :)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 864
Senast: Jamtland
·
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 910
Hemmet Hade en tråd som berörde detta ämne här i somras, men känner att jag behöver starta en ny och få lite ny input. Jag och min make hyr...
2
Svar
29
· Visningar
2 920
Senast: ztsu
·
Ekonomi & Juridik Läget är så att vi har en medryttare till vår ena ponny. Barnets familj har absolut ingen hästerfarenhet. Nu vill pappan i familjen köpa...
2
Svar
24
· Visningar
4 309
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII