Vilket bolag har du? Är det lätt ta över en ev försäkring från säljaren?
Att ta över är bara ett samtal bort. Inga konstigheter oavsett bolag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket bolag har du? Är det lätt ta över en ev försäkring från säljaren?
Jag är ju fortfarande kär i den ponnyn och han verkade sig lik, trots alla åren som gått. Hade det varit vilken häst som helst hade jag inte köpt.Hur kände du för hästen då, nu när du träffade den så långt senare?
Hur hade du tänkt att stalla upp honom? I många stall finns det ju kunnigt folk att bolla med. 22 år är ju ingen jättehög ålder, så är han fin i kroppen kan man säkert klara sig med stråfoder och mineraler (beroende på näringsinnehåll förstås). Huvudsaken tror jag är att man är beredd på att söka och ta emot hjälp vid behov.Mest känner jag att all tidigare kunskap är som bortblåst. Vad ska han äta? Behöver han annat än gräs/hö? Som jag förstod gick han bara på lösdrift nu och åt bara hö. Nån pellets lite då och då. Så ingen direkt foderstat.
Inte igång mer än att han för lite promenader i veckorna, kanske 30 min per gång.
Inte varit sjuk enligt ägaren, som haft honom i 6 år. Inte fång eller kolik nån gång innan heller vad jag vet.
Jag kanske kan för lite helt enkelt .
Kommer ställa honom hos en kunnig, har inte bestämt om box eller lösdrift än bara.Hur hade du tänkt att stalla upp honom? I många stall finns det ju kunnigt folk att bolla med. 22 år är ju ingen jättehög ålder, så är han fin i kroppen kan man säkert klara sig med stråfoder och mineraler (beroende på näringsinnehåll förstås). Huvudsaken tror jag är att man är beredd på att söka och ta emot hjälp vid behov.