konverteringsprogram?

B

Bonzaij

vad finns det för bra såna program(som man gör om mp3 till waw i)??
Ska bränna en skiva, men brorsan har inte kvar det programmet, så jag måste hitta ett och jag har ingen aning om vad som är bra.

tack på förhand
 
Om du har winamp så kan du göra så att det skapar waw-filer istället när du spelar upp låtarna. Kom bara ihåg att ta bort så den inte fortsätter att spela upp utan stoppar när listan är klar :)
Gå in på preference -> plugin -> output och välj Nullsoft Disk Writer (välj configure med så du kan välja vart dom ska hamna). När du är klar så ändra tillbaka till där den stog förut.
 
aha :idea:

får komma ihåg det till nästa gång, hittade ett men nu måste jag avinstallera det. . .
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 883
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
940
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
1 219
Senast: Mint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp