Konstiga sovställningar!!

L

Lillajag88

Våran ena katt sover på väldigt konstiga ställen och har väldigt konstiga sovställningar!!!
gör era också det?? Visa!!
Här kommer mina bilder på honom när han sover!!

Hans favoritsovplats:D vet inte varför!!
%7B1C4F05D8-59DC-40F3-8634-37EF9E3657A9%7D.jpg

Så här brukar han ligga!!
%7B017A13D6-4AEB-4AC5-BB5D-1B582886735F%7D.jpg

%7B408EAC1D-A6B0-46B0-9292-6BB39CA8724E%7D.jpg

Sv: Konstiga sovställningar!!

Gullig!:) Det ser så mysigt ut när de ligger och myser sådär, men det är lite konstigt egentligen att det kan vara så skönt att ligga i/under/på något som är så litet att de inte egentligen får plats.:D

Så söt han är! Just i den ställningen på rygg sover min hankatt också ofta i.
Men "minstingen" Felice är expert på att hitta konstiga sovplatser ..

På utställningarna sover hon jämt här
9.jpg
alltså I sin lilla toalett :crazy: Tilläggas bör att hon håller sig jämt hela utställningsdagen.

Hemma brukar hon sova så här:
17.jpg
fattar inte hur det kan vara bekvämt men det är det tydligen.

Ursäkta dom pytte-små bilderna, hade inga bättre.

Hehe..!! va söt hon va!
den sista bilden, ligger hon på den trägrejen runt sängen?
eller är jag blind!!

Nej hon ligger på själva ramen. Så här :
b.jpg
och med bakbenen också på vardera sida. Jätte mysko.

jaha!! va coolt!!:rofl:
att det kan vara skönt:confused: :p
våran andra katt brukar ligga uppe på kylskåpet!!
blir varmt där så där trivs hon!!
Dom är roliga dom!!

Har ingen bild på det men min honkatt har en fyrkantig flätad näverkorg(är egentligen till för servetter, och är därför mycket liten..) som hon sover i, den är så liten att när hon lägger sig i den måste hon veckla in tassarna under sig och sen väller det "katt" ut över kanten, hon ser ut som en muffin typ.:D

så (utslagna på rygg) ligger mina katter också och sover. ibland använder de min garderob som våningssäng också :)
den ena katten kommer alltid o lägger sig vid mitt huvud när jag ska sova o måste alltid ha minst en tass på mig, verkar som han måste känna att matte är där, lustig kisse det där!
den andra går ofta o lägger sig under badkaret..va e det lixom?

Kissar går helt enkelt inte att förstå sig på.. Gud vad lustiga bilder och beskrivningar folk har i den här tråden..:rofl:

Min katt Molly liknar förresten din jättemycket och hon brukar också sova sådär nu för tiden!

Så där på rygg ligger mina ofta! Dom är såå söta!! :love: Misan ligger ofta som en hund eller nåt också! Platt på mage med hakan på golvet, rakt fram. Båda framtassarna är böjda bakåt och tassarna är i sin tur vikta in mot kroppen. Hon ser ut som en knubbsäl!! :love:

Så sött. :love: :love:

Min kise gillar också att sova på rygg, för att inte tala om hur mycsigt det är att sova i plastpåsar.

Jonas2.jpg

JonasIpse.jpg

knubbsäl!!!:rofl: :rofl:

katten på mina bilder, han brukar ligga helt raklång ibland också.
har inga bilder på det.. han blir jättelång när han gör så,
speciellt i mammas säng gör han så.. hon får knappt plats!!!

Lillajag88 skrev:
Jag ska försöka föreviga sovställningen på bild, så ska ni få se! Jag har då aldrig sett en katt ligga på det viset förut!

så sover min stora katt också, dvs magen upp. Han är långhårig, tror han gillar när magen blir lite avkyld :)

Den lilla är drygt ett år gammal nu, men hon sover fortfarande gärna under varma täcken och filtar precis som när hon var liten.

LitentrttWilma2.jpg

Maja:

nov-dec-05043.jpg

Hanoo kör mest "limpmodellen" med ben och svans invikta under kroppen.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 855
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Min katt var hos veterinär i förrgår och fick öppnat en varböld (efter bitskada) och har drän. Hur länge är det vanligt att de är...
Svar
8
· Visningar
589
Senast: CFrisk
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 718
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30