konstiga sår??!!

nettizen

Trådstartare
Jag undrar kan man ha regnskållor under magen långt bak och vid vänster "armhåla" där sadelgjorden sitter? har en bild men får inte in den:eek:
kan det komma efter svett? Det är som små krustor( typ som mugg) vissa har gått loss och är variga.. Hmmm lite dålig förklaring kanske..

Sv: konstiga sår??!!

Min häst hade något liknande under sadeln förra vintern. Jag tvättade med lactacyd och rakade sen så att han torkade snabbare och slapp bli ståendes med svett kvar på kroppen.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 374
Hästvård Min häst har fått konstiga bulor/sår. Det började för någon månad sedan då hon fick en ärtstor bula med sår i mitten på sidan av magen...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: Corax
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 217
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 476
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London