Konstiga förkortningar

L

Laylin

Hjälp alla oss nya buke-människor här nu, jag har ingen aning om vad alla förkortningar ni bukefalister (det är vall vad det kallas?) använder betyder ;)

OT antar att det är typ att det inte riktigt har med saken att göra?
KL :confused:
TS :confused:
mm. mm. Så förklara gärna dessa och skriv fler förkortningar som används här som kan vara bra att veta :D

Sv: Konstiga förkortningar

OT = Off topic (precis som du skriver, nåt som egentligen inte har med ämnet att göra)
KL = Knapplån (om man lånar någons svarsknapp, man svarar alltså inte på just det inlägget utan skriver mer allmänt)
TS = Trådskaparen (den som gjort tråden :D)

En annan grej är när folk skriver *tio* tiotecken eller 10101010 i slutet vilket tog mig ett tag att lura ut, men det är för att alla inlägg måste vara minst tio tecken.

Tacar så mycket :D Men varför måste inläggen vara minst tio tecken? :confused:

Förmodligen för att man ska tvingas svara ordentligt och inte bara lägga in en smiley.

Fast har man magiska fingrar går det ändå;)

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 817
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 107
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Skällande hundar