Konstig väg i LC:2?

dressyrtjejen

Trådstartare
Sitter och läser det nya LC:2 programmet.

Där står att man ska rida "vänd snett igenom" från bokstav M till E?

Men om man rider snett igenom borde man rimligtvis rida från M till K, eller tänker jag fel?

Sv: Konstig väg i LC:2?

Det är inte den vanliga vägen snett igenom. Utan man ska komma ut tidigare, sen på sista biten av långsidan ska man lägga en volt. Programmet finns uppritat på stallbacken

Sv: Konstig väg i LC:2?

Jättebra och tack för hjälpen! Jag rider programmet för första gången till helgen och startar FÖRST så jag har ingen möjlighet att se någon annan rida det IRL:smirk:.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 367
Senast: Lutten
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 700
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 107
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 501
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30