Konstig knöl?

T

Tomaten

Min häst har fått en knöl på bogspettsen, det går att dra i skinnet över den alltså sitter den fast "där nere" . Han har haft knölen i några veckor och den växer, den var knappt stor som en ärta först men nu är den 1-2cm hög.

Har varit sjuk och kom till stallet efter tredagar och såg stor skillnad, så den växer ordentligt eller ja allt är ju relativt men ni förstår nog..
Vet kommer och tittar till en annan häst på onsdag, ska be honom titta på knölen då men jag får ju för mig både det ena och det andra.*hypokondriker på min hästs vägnar*:crazy:
Så vad har ni bukefalister för teorier?
 

Liknande trådar

Hästvård Min ena häst (shettissto, 1 år) har den senaste tiden ofta haft lös avföring. Första gången jag lade märke till det var det ganska kort...
Svar
11
· Visningar
1 711
Senast: CaisaCax
·
Hästvård Idag hittade hovis ett konstigt fynd i hästens ena framhov, nämligen en mjuk knöl, stor som ett hallon, i gränsen mellan strålen och...
Svar
0
· Visningar
624
Senast: fia-lisa
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 021
Senast: alazzi
·
Hästvård Here we go again. Efter mer än 2 år utan skador så råkade vi ut för en hälta igen för en månad sedan. Hästen i fråga är ett finnhäststo...
2
Svar
20
· Visningar
4 340

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp