Konstig färg

O

oasen

Testade att skriva ut en bild på mig och hästen igår, på fotopapper, svart/vit eftersom vi har slut andra färger. På vanligt papper blir bilden jättebra, men på fotopappret ser det ut såhär.

Alltså bra grå i början, sen blir det rosa... vad kan det vara för fel? Vi har just bytt bläckpatron också.

Emma
 
Jag tror att du helt enkelt skrev ut med färgpatronen ändå istället för den svarta patronen. Annars skulle du ju inte kunna få rosa, eller hur? Så i början fanns det tillräckligt med färg kvar för att blanda ihop grått (eller lila tycker jag mer det ser ut som) och sen tog den blåa slut och då blev det rosa.

/Erica
 
Nu tröck jag på knappen där det står "black" och det blev ändå rosa. Får väl vänta tills vi köper färgpatron igen sen då.

Emma.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 306
Senast: Motacilla
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 171
Senast: Ramona
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 427
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 357
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp