Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad innebär ofta i det här sammanhanget?Det är väl för att hasch ofta utlöser psykoser. Ganska vedertaget faktiskt och finns massa forskning
Det här är ett ganska bra konspirationsdiagram som visar på vilken nivå (från fötterna på jorden till bortkopplad från verkligheten) konspirationsteoretikern befinner sig på.
(Har eventuellt postat den tidigare...)
Visa bifogad fil 59383
Det är väl för att hasch ofta utlöser psykoser. Ganska vedertaget faktiskt och finns massa forskning
Det här är ett ganska bra konspirationsdiagram som visar på vilken nivå (från fötterna på jorden till bortkopplad från verkligheten) konspirationsteoretikern befinner sig på.
(Har eventuellt postat den tidigare...)
Visa bifogad fil 59383
Diagrammet namnger 67 konspirationsteorier, och väger allihop i allvarlighetsgrad mot varandra. Och den håller sig inte till trådämnet?Suck, vilket dravel.
Men det åsido, kan vi hålla oss till trådämnet? Annars kanske mod kan stänga ner denna, eller ni kan skapa en spinofftråd/eller diskutera detta i den andra tråden som ligger mer i linje med det ni verkar vilja diskutera?
Diagrammet namnger 67 konspirationsteorier, och väger allihop i allvarlighetsgrad mot varandra. Och den håller sig inte till trådämnet?
Men du får gärna säga om det är nån viss du tror på, eller tycker är intressant, eller absolut falsk (pga vad?), eller annat. Verkligen!
En av anledningarna är att jag har arbetat en vecka i deras huvudstad, och det kändes extremt autentiskt.
Aah.
3- What about Helsinki? That is an enormous city on the world stage.
A. Helsinki is located in Eastern Sweden. It's not like the people flying there would notice.
Ofta kanske var fel ordval, men att THC kan utlösa psykoser är ju inte fel. Antal unga som vårdas inom psykiatrin pga drogutlösta psykoser har ökat de senaste åren.Ofta är inte riktigt en korrekt term för det. Eftersom den är felaktig.
Men tråden handlar inte om att diskutera effekter av cannabis/hasch, så lämnar det därhän.
Du menar "Finland (sjöbotten)"?Jag tycker vi borde behållit både Finland (basmetaller och guld) och Norge (olja)
Suck, vilket dravel.
Men det åsido, kan vi hålla oss till trådämnet? Annars kanske mod kan stänga ner denna, eller ni kan skapa en spinofftråd/eller diskutera detta i den andra tråden som ligger mer i linje med det ni verkar vilja diskutera?
Jadå, en släkting har beviset: karta med både Finland och Norge. Sverige däremot? Nää.Jag tycker vi borde behållit både Finland (basmetaller och guld) och Norge (olja)
Den här konspirationsteorin att Finland inte finns, den anser jag vara falsk. En av anledningarna är att jag har arbetat en vecka i deras huvudstad, och det kändes extremt autentiskt.
Visa bifogad fil 59413
(så många frågor, så fantastiska svar?)Såg den där och började nästan skratta, undrar var jag bor då isf?