König's Favorit

Shaklima

Trådstartare
Eftersom att jag nu letar nya stövlar står jag och velar mellan en massa märken. Jag har ett par Grandgester som har blivit för små och snubblade över Favorit.

Någon som har erfarenhet av Favorit-modellen? Vad skiljer den från Grandgester eller Sir?

Sv: König's Favorit

favorit är königs budgetmodell, skaftet är sytt i två delar. går nog inte ens att jmf med gg och sir!

Sv: König's Favorit

Grattis btw ;)

Men vad gör det för skillnad att det är två delar? För det är ju inte mitt på horisontellt utan vertikalt? Och vertikalt så märks det ju inte om man har dragkedja i?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 281
Senast: Lyan
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
635
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 371
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka