Koncerz xx

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Capriole
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 999
C

Capriole

Någon som vet någonting om Koncerz. Vet bara att han har stått i Polen och att såldes till Sverige. Skulle vara kul att veta lite vad han har gjort och hur hans avkommor blivit!

Sv: Koncerz xx

Om hingsten själv vet jag inget direkt men jag hade ett sto efter honom som var helt underbar.
Jag ser många hästar på tävlingsbanorna som har honom i andra eller tredje led och det verkar bli bra hästar.

Det finns en tråd här på Buke från febr. 2006 om Koncerz och en del av hans avkommor.Skriv Koncerz i sökrutan i överrubriken så kommer du dit.

Jag vet ett par avkommor efter honom som var hopphästar på rätt hög nivå. Den ena heter Koncertina och tävlades av Louise Haga tror jag.
Väldigt trevliga hästar för övrigt.

Liknande trådar

Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: Willys
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 735
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 526

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka