Kompetent webdesigner?

R

Renkött

Vart hittar man en sån egentligen?
Då jag inte har ögat för design för fem öre försöker jag lämna bort såna saker till andra med lite mer koll. Men alla duktiga jag vet tar gärna emot jobben och är tacksamma, men sen händer inget :smirk:.

Så vart fasen hittar man folk som inte tar 3mån på sig för en enkel hemsida? Och är inte riktigt intresserad av att betalla de höga konsult arvodena de stora firmorna brukar ta ;).
 
Sv: Kompetent webdesigner?

finns nog en hel del här på buke som anser sig kompetenta ;)

annars brukar det väl finnas ett par stycken i bekantskapskretsen som pysslar lite?
 
Sv: Kompetent webdesigner?

Får ge typen 1vecka till. Blir han inte klar då får jag kolla lite efter nytt folk ;)
Inga avancerade grejor dock, hade det inte varit för att jag har noll koll på design hade jag gjort det själv ;).
 
Sv: Kompetent webdesigner?

Just bekantskapskretsen jag gått igenom, och de duktig måste fan ha en spark i röven en gång i timmen för det ska hända nåt, och det har jag inte tid med...
 
Sv: Kompetent webdesigner?

Hej !
Kolla in _carmenzita_

Hon kan säkert hjälpa dig :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 957
Senast: lundsbo
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 522
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Skriver med mitt anonyma nick så om nån känner igen mig får ni gärna berätta det för alla... Hur som. Jag jobbar som konsult på ett...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 440
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp