Kommer inte in i kontrollpanelen?

Pazuzu

Trådstartare
Är det fler än mig som inte kan komma in i kontrollpanelen?

Såhär står det när jag försöker:
"Fatal error: Cannot redeclare construct_categories() in /home/buke/public_html/f/includes/functions_gallery.php on line 156"

Sv: Kommer inte in i kontrollpanelen?

Lite skönt att höra, då vet jag att det iaf inte är hos mig problemet ligger.;) Hoppas det fixar sig snart, är ju lätt beroende av mina prenumererade trådar.:D

Japp, det gäller även pm lådan, den går inte heller att öppna.
får samma meddelande där:

Fatal error: Cannot redeclare construct_categories() in /home/buke/public_html/f/includes/functions_gallery.php on line 156

Förmodligen har Gunnar petat i någon inställning igen :(

Även jag är "beroende" av kontrollpanelen och får Fatal error: Cannot redeclare construct_categories() in /home/buke/public_html/f/includes/functions_gallery.php on line 156.

You not alone! :mad:
Är det fler än mig som inte kan komma in i kontrollpanelen?

Såhär står det när jag försöker:
"Fatal error: Cannot redeclare construct_categories() in /home/buke/public_html/f/includes/functions_gallery.php on line 156"

Min blir likadan :(

Det går inte heller att gå in på olika användares profiler.....

Samma här, jag vill skicka PM!
Ni som måste kolla era prenumeranter - gå in på avancerad sök och sök på inlägg ni gjort.

Japp, det gäller även pm lådan, den går inte heller att öppna.
får samma meddelande där:

Fatal error: Cannot redeclare construct_categories() in /home/buke/public_html/f/includes/functions_gallery.php on line 156

Och jag har ett PM som ligger där och väntar - är jättenyfiken på det ju! Vill både kunna läsa det och svara på det. VAKNA GUNNAR OCH HJÄLP OSS! :cry:

Hemskt ledsen att det varit strul.
I natt när jag höll på att gå igenom och förbereda ett antal förbättringar ändrade jag några saker som jag inte alls trodde skulle kunna påverka detta. Sedan har jag haft en del annat för mig idag och inte varit nära någon dator.

Nu bör i alla fall allt fungera som det skall igen.

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 673
Senast: Hedinn
·
Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 283
Senast: vallhund
·
Hästvård Jaha då var det dags för nästa häst att bli dålig. Jag kanske inte ska ha häst :( Nu är jag gnällig och deppig men hoppas att jag kan...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 890
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 144
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar