Kommentarer om min nya hemsida, tack!

snygg hemsida! va fin bilden på första sidan va med dig? & hästan!! :banana:
 
ah den är jättesnygg!
enkel och ren, inte så mkt "kladd".
det gillar jag!

/ karin
 
Jag försökte komma in på sidan men fick bara en vit sida.... :(
 
Den fungerade någon minut efter jag skrev det senaste inlägget!
Tycker den är fin och enkel, jag gillar sånt!

Fast popupsen är ju inga trevliga, kan du inte flytta sidan någonannanstans?
 
Holy shi :eek:
Det var inte lite popups. :)
Du kanske borde hitta en annan host.

Bakgrundsbilden är 72kb, trots att den är svartvit och i övrigt mest täckt av vitt. Du kan antagligen få ner storleken utan att förlora mycket kvalitet. (Särskilt viktigt eftersom den där hosten verkar vara lite långsam)

Sen är det väl inte så ruskigt kul när all information står i listor så där? Vore mer personligt med någon form av presentation.
 
Snygg sida.

Sen så gillar jag personligen inte färgen (den gröna) och att menyn blir väldigt liten = svårt att läsa vad det står.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Varning för långt inlägg, jag är så himla yr på det här. Jag går i tankarna att eventuellt skaffa en till hund under nästa år...
2
Svar
33
· Visningar
4 330
Senast: nilie
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 933
Senast: shia
·
Kropp & Själ Hej igen alla gamla och nya på forumet. Jag har varit borta härifrån i några år nu. Men valde att komma tillbaka eftersom jag har en...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 780
Senast: Hyacinth
·
Skola & Jobb Jag velar och behöver Bukes kloka råd och syn på saken och ber om ursäkt för ett lång och förmodat rörigt inlägg. Ett jobberbjudande...
Svar
9
· Visningar
2 004
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp