Kombinering!

T

TheDot

Hur skulle ni kombinera ihop dessa saker? :D

Blått schabrak:
11606608.jpg

Beige:
11606606.jpg

Ljusgrå/blå:
11606611.jpg

Grönt:
11606613.jpg

Med

Brun mustojacka:
11606603.jpg

Beige klubbjacka:
11606616.jpg

Grå equiline kavaj:
11606620.jpg

Sv: Kombinering!

Marin väst:
11606601.jpg

Såhär ser hjälmen ut :p
11606618.jpg

Ni har nog fattat att jag skulle behöva lite matchningshjälp! :D :p Hästen har brun utrustning (sadeln på första bilden).
Ni får göra flera olika kombinationer och använda sakerna flera ggr!

Jag skulle kört på grönt och brunt ihop och/eller brunt och blått.
Sen skulle jag hållt det gråa och beiga på ett håll

Äh, orka med matchat....:D Jah brukar blanda hejvilt, tex vinröda lindor fram, gråa benskydd bak, blått schabrak, grå/gröna ridbyxor, illgrön tröja o blå hjälm. Du förstår :D:crazy:

Men det är väl mest till tävling :D Fast iof, jag rider ju oftast i kavajen men.. Har ju en jacka över om det är dåligt väder :p Hemma tänker jag inte på sånt! :D

Men funkar det med det översta schabraket eller? :p Har haft det ljusa till tävling, men tyckte att jag måste variera mig lite! För hjälmen är ju lite blå :angel:

till tävling skulle jag ha valt det ljusblå/grå schabraket tillsammans med den grå kavajen och hjälmen du har. eftersom du har lite blått på schabraket fungerar dunvästen jättebra vid kallare väder :)

Liknande trådar

Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
1 193
Senast: cewe
·
Dressyr Jag har tidigare bara tävlat hoppning och här alltid varit noga med att matcha min klädsel och utrustning på ett eller annat sätt. Nästa...
Svar
17
· Visningar
1 897
Senast: kryddelydd
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
798
  • Låst
Utrustning Ja, hur såg man egentligen ut förut? Vad klädde man sig själv och sin häst i? Blir lite nyfiken, då jag själv inte ridit så jättelänge...
Svar
1
· Visningar
1 238
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?