Hej alla Bukefalos-vänner, nu är det såhär att jag har två hästar, ett 17-årigt kallblodigt sto och ett 5-årigt sto som jag köpte för inte alls så länge sedan. Hur som helst, mitt kallblod blir väldigt, väldigt starkt och hänger sig i handen samtidigt som hon blir framtung så jag bestämde mig för att lägga till ett kombinationsbett i shoppingkorgen och klickade hem det med expressleverans så det kom i slutet på förra veckan. Jag bestämde mig för att testa det i fredags och det funkade väldigt fint. Nu till problemet; igår red jag på min femåring i ridhuset och jag hade såklart råkat sätta på henne samma träns som min andra häst går med, alltså red jag även min femåring på kombinationsbettet. Grejen var bara att det gick fint fram tills att vi gjorde skänkelvikningar på diagonalen i ridhuset, då drog hon upp huvudet och jag hade ingen aning om att jag hade kombinationsbettet på, så jag slet lite hårt i henne och efter det har hon inte vågat ha bett i munnen, vad ska jag göra nu? Jag hade liksom tänkt anmäla oss till ett hoppläger i vår men hur ska det gå om hon är rädd för bett?