Kombinationsbett vid lokal hoppning???

H

hopp_o_galopp

Hejsan allihopa!

Jag har inte tävlat sen 1998 och ska nu på söndag tävla en lokal tävling. :banana: Då jag inte vet om jag kommer fortsätta tävla i år brydde jag mig inte om att köpa TR. :crazy:

Har uppdaterat mig ganska mkt på det mesta ändå, men inte detta. Det gäller alltså lokal hopptävling för häst. Får man, eller får man inte ha kombinationsbett? Och isf spelar det roll i vilket utförande kombinationsbettet är? :confused: Det jag har är ett tredelat.

Det finns säkert de som nu tycker att jag är dum i huvudet som för det första ska tävla utan att ha köpt TR och för det andra "vill" använda mig av kombinationsbett. Jag hoppas inte att ni svarar tyket på denna tråd. Jag vill bara ha svar.... Inte kommentarer.

:bump: TACK på förhand!!! :)

Sv: Kombinationsbett vid lokal hoppning???

Det är fri betsling för häst på alla nivåer, undantaget är unghästar som kvalar till tex championat och breeders där finns speciella bestämmelser, men inte i övrigt då får du rida på vad du vill! :)

hopp_o_galopp skrev:
Hejsan allihopa!

Jag har inte tävlat sen 1998 och ska nu på söndag tävla en lokal tävling. :banana: Då jag inte vet om jag kommer fortsätta tävla i år brydde jag mig inte om att köpa TR. :crazy:

Har uppdaterat mig ganska mkt på det mesta ändå, men inte detta. Det gäller alltså lokal hopptävling för häst. Får man, eller får man inte ha kombinationsbett? Och isf spelar det roll i vilket utförande kombinationsbettet är? :confused: Det jag har är ett tredelat.

Det finns säkert de som nu tycker att jag är dum i huvudet som för det första ska tävla utan att ha köpt TR och för det andra "vill" använda mig av kombinationsbett. Jag hoppas inte att ni svarar tyket på denna tråd. Jag vill bara ha svar.... Inte kommentarer.

:bump: TACK på förhand!!! :)

Sv: Kombinationsbett vid lokal hoppning???

Tack så hemskt mycket för ett snabbt svar!!!!

:bow: :bump: :banana: :)

Liknande trådar

Utrustning Om jag tolkar TR rätt så får man i princip använda vilket bett som helst i hoppningen, stämmer det? Är Bacher bett (det bettet som inte...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: sweep
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 679
Senast: Hedinn
·
Utrustning Efter att ha haft problem med hästens mungipor mer eller mindre sedan jag köpte honom så har jag kommit fram till att han är...
Svar
5
· Visningar
1 894
Senast: Ace
·
Hoppning Hejsan, ska ju skaffa ponnysar till mina döttrar nu och den äldsta vill tävla och träna i hoppning och göra en ordentlig satsning...
Svar
5
· Visningar
6 159
Senast: Speedway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama