Kombination halvblod fullblod

Ok, jag har sett honom flera gånger bl a när han visades på kvaliten och han har alltid visat ett väldigt bra temperament. Likadant med e avkommor jag sett på treårstest.

Han har ju skarpt bakom, så det är väl rimligt att det någon gång skulle slå igenom?
 
Jag har ett fullblodssto i avel. Har en två årig avkomma efter Canterbury och en ettårig efter Luxus. I år väntar jag med Dylan N som far. Jag har valt hingstar med bra front och halsansättning. Tvååringen är väldigt lik sin mor, bättrecexteriör och rör sig lite bättre men annars en kopia av henne, ettåringen är lite annorlunda, men båda är trevliga att hantera och väldigt coola. I år funderar jag på att betäcka med Van Vivaldi men inte bestämt mig än.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
461
Senast: Nikan
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 034
Senast: Happimess
·
Utrustning Hejsan! Jag har en häst som är känslig runt öronen när det kommer till just nackstycket på träns. Vi har provat många olika varianter...
Svar
5
· Visningar
1 288
Senast: Habina
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 838
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp