Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle satsat på en hingst som var säker förvärvare av riktigt lugnt temperament. Typ Feliciano.
Tack! Hade glömt bort det...Feliciano e Irco Marco och far till Fetcher N och Hip Hop är död.
Vilket blod (härstamning) tycker ni är en bra kombo med fullblod.Har ni träffat på någon kombo ni riktigt gillat och finns denne hingst i avel ännu?
Vilket blod (härstamning) tycker ni är en bra kombo med fullblod.Har ni träffat på någon kombo ni riktigt gillat och finns denne hingst i avel ännu?
TwfVad är det för stam på dina fbl-ston mvh/ galoppnörd
Har du tips på hingst?Som ett tips då till er som tänker fälttävlan så är många fälttävlansryttare rätt konservativa och det kan ta lång tid att se om en hingst är lämplig som fälttävlansförärvare och då har ni ofta inte mycket för att vara alltför innovativa tyvärr.
Säkra kort är ofta vad som gäller om man avlar för fälttävlan.
Förra årets poppishingst var ju Hip Hop och jag håller nog med @Görel om Irco Marco-blod.Har du tips på hingst?
Jag hoppas ju att det ska lösa sig med Araldik så jag får in Heraldik-blod. Tror kanske det kan vara intressant för fälttävlan.Förra årets poppishingst var ju Hip Hop och jag håller nog med @Görel om Irco Marco-blod.