Kom och se den otroliga näsan!!

S

Suuz

Min hund kan konsten att sova =) Vi flyttade bädden och la den framför värmepumpen = som att sova under en hårtork! Faffy snarkade tillslut så högt att jag inte hörde tv:n

Jasmine, som hade en svart mask i sin ungdom...
Faffynsa.jpg
 
Sv: Kom och se den otroliga näsan!!

Det såg ju inte så bekvämt ut! :rofl:
 
Sv: Kom och se den otroliga näsan!!

Ikväll ylade hon i sömnen, om man kunde skulle jag vilja veta vad hon drömmer om... Hon ser alltid jättenöjd ut när hon sover :D Önskar att jag kunde vara sådär avslappnad :angel:
 
Sv: Kom och se den otroliga näsan!!

Den första tanken som slog mig... Hon ser precis ut som
Sid från Ice Age! :rofl:

Hur gullig som helst!:D
 
Sv: Kom och se den otroliga näsan!!

Gud så gulligt! :love: Precis så där ligger min whippet också, så att näsan ser ut som den ska gå av.... Är kanske speciellt för rasen, med gumminosar. :angel:
 
Sv: Kom och se den otroliga näsan!!

*ASGARV* :rofl: :rofl:

Ha ha, jag tror jag kissar på mej!!!

Så otroligt sött - och roligt! :love:
 
Sv: Kom och se den otroliga näsan!!

Sån är min lilla knasboll också!

Whippet på bilden?

Japp, det är en whippet på bilden! Hon är nyss fyllda 13 år =) Enda gången jag får bra foton på henne är när hon sover... resten av tiden står hon inte stilla i 2 sekunder ens!
5704544226.jpg
 
Sv: Kom och se den otroliga näsan!!

Ice-Age-hunden i vaket tillstånd med skottade gångar i snön på tomten... Annars går hon inte ut! (neeeee, jag skämmer väl inte bort mina djur?!?!)
snhundar004.jpg
 
Sv: Kom och se den otroliga näsan!!

Hjälp, vad det där inte ser skönt ut! :rofl:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 170
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 748
Senast: AnneB
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 799
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 886

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp