Kolsyremaskin

Tassetass

Trådstartare
Någon som likt mig tycker att Pepsi Max o dyl är livets dryck som skaffat kolsyremaskin? :D Vilka smaker rekommenderas?

Sv: Kolsyremaskin

Cola lighten är god, Lemon limen med :)
Musten är helt ok :)
Apelsinen är sådär.
Det är de enda jag provat än så länge :)

Brukar blanda med olika fun light smaker ibland. Orange smakar som fanta och appear som cider tycker jag.

jag köpte en bubbelautomat för att kunna dricka NÅGOT ANNAT än sockerlösning modell Coca cola o liknande. Lightvarianterna var inget alternativ av flera skäl. Så jag bubblar vatten och smaksätter med 1/5 av normaltillsats av "lättdryck" från Bob eller Kivik. Funkar skitbra för mig!

Äger själv ingen Sodastreamer men sett till försäljning är det röda bär, hallon, lemon/lime och sen givetvis cola som folk verkar gilla mest :)
Sommartid är även lemon fresh populär så antar att den är frisk, fräsch och svalkande.

Glömde skriva att om man gillar energidryck så är energy tranbär och energy mango också väldigt populära smaker :)

jag köpte en bubbelautomat för att kunna dricka NÅGOT ANNAT än sockerlösning modell Coca cola o liknande. Lightvarianterna var inget alternativ av flera skäl. Så jag bubblar vatten och smaksätter med 1/5 av normaltillsats av "lättdryck" från Bob eller Kivik. Funkar skitbra för mig!

60% kolsyrat vatten
40% Äppelmust
Is
Perfekt törstsläckare på sommaren

Jag tycker att färdigsmakerna är äckliga men kolsyrar glatt vatten (smaksätter med citronskivor, limeskivor eller basilika) och juice/saft (äkta juice, ingen lightskit, klarar inte av smaken av sötningsmedel).

Livets dryck innehåller kolsyra!

Liknande trådar

Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 382
Senast: co-SMAD4
·
Mat Jag förstår inte, några saker runt de läskvarianter som kallas för energidryck. Jag började fundera på de här frågorna, när en...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
8 659
Senast: TinyWiny
·
Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 797
Senast: starcraft
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka