Kolla vad jag sytt!!=)

MaRomer

Trådstartare
Hittade en ursöt tröja. Eller ja fiskarna på den var helt underbara!

Fick bara med en firre men e nöjd=) Knåpade ihop detta på max 30 min. Är dock ej riktigt klar ännu!

26218357.jpg

Sv: Kolla vad jag sytt!!=)

Vad häftig! Själv fick jag nåt liknande ryck när sonen var runt 5 månader, sydde om en av sambons t-shirtar till nån sorts snickarbyxor till lilleman. Blev helt förvånad att jag klarade det!

Hehe ja vår bebbe ligger än så länge tryggt i min mage=) Får se om jag får mer ryck=)

Ska sy på en kant runt halslinningen å nått knäppe i nacken oxå!

Fint, det är roligt med lite egengjorda saker till den lilla. Jag är värdelös på att sy och sticka men mamma är duktig på det. Måste visa det gulliga hon stickat.

Så underbart söt=) Jo min mamma har oxå stickat men har ej fått tröjan ännu=) Men fin e den. hihi

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nångång i januari/februari 2023 så blev det väldigt blött i markerna där jag bor och översvämningar lite här och var. Jag läste...
Svar
5
· Visningar
386
Senast: Lingon
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
789
Senast: Flixon
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 605

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värma spenat?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat