Kolla gammla SM resultat...

J

jojjo150

.. för ponny, går det? Var och hur gör man det? Min kompis har en gammal ponny som hon säger vart med i SM en gång i tiden och kommit 3:a, går det att kolla upp? :d

Sv: Kolla gammla SM resultat...

Det var i hoppning kanske jag ska säga oxå.. Hon vet inte riktigt vilket år det var!

Det är jag också intresserad av att veta :p
Red en ponny som tydligen ska ha vunnit SM i ponnygalopp för typ 20 år sedan. :)

jag vet att det finns några här som har fullstädig koll på ponny resultaten genom tiderna, iallafall 1-3 placering på SM , fråga vilket år så kommer säkert någon av dem svara vilka som var 1-3 då..

Tips ställen den på resp ;)

Okej, någon som vet?? så kan jag PM:a hästens namn...

*puttar upp*

Om någon vet så är jag väldigt intresserad av att veta vilket år ponnyn Glittertind enl. uppgifter jag fått ska ha vunnit SM? samt ryttare

Vet du att Zibben vunnit SM i fälttävlan? Det var 1982. Året efter kom han 3:a i både ft och hoppning

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 038
Senast: Roheryn
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 431
Senast: Grazing
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
984
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi En anhöring har blivit påkörd av en epa och polisen la ner direkt, tydligen för att det är för svårt att fastställa vem som varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 419
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar