Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har idag/natt haft en häst med kolik. Har vandrat runt med honom i några timmar i underbar snöstorm:smirk: Som tur va så släppte det och han mår nu bra.
Någon som har några tips på vad man ska göra när dom får kolik samt vad man kan göra för att förebygga?
//Caroline
Loppfrö eller koktlinfrö kan du ge 1/2 till 1 dl av per dag.
Jag har inte fått svar på om man kan ge det hela vinter perioden, någon som vet?
Jag har idag/natt haft en häst med kolik. Har vandrat runt med honom i några timmar i underbar snöstorm:smirk:
//Caroline
Jag har idag/natt haft en häst med kolik. Har vandrat runt med honom i några timmar i underbar snöstorm:smirk: Som tur va så släppte det och han mår nu bra.
Någon som har några tips på vad man ska göra när dom får kolik samt vad man kan göra för att förebygga?
//Caroline
//Caroline
Skulle kolla bandmasken genom att ta ett blodprov. Är ofta orsaken till återkommande kolikanfall...