Kokarder och problemlösning.

MissFideli

Trådstartare
Som vissa av er kanske kommer ihåg, har jag haft funderingar på hur lösa att kunna ha katternas kokarder uppe utan att förfula väggarna :D

Vad tycker ni om denna lösning? Ramen är ganska dyr (79 kr) så jag har bara köpt en, måste ha 7 till :crazy:.

kokard.jpg


Ramen är vitmålad nu för att passa in till resten. Baksidan är täckt med ett vitt rispapper, för att kunna bytas ut till annan färg om jag vill. Ska jag ha vitt, eller nått annat? Kokarderna har olika färger.
 
Sv: Kokarder och problemlösning.

Varför inte leta reda på något snyggt "tittbord" i äldre stil? Gärna något som även kan fungera som ett sideboard/avlastningsbord. Med tittbord menar jag alltså ett bord/bänk/sideboard med glasskiva och låda. Det man lägger i lådan syns genom glaset.

Jag ska se om jag kan hitta någon bild.
 
Sv: Kokarder och problemlösning.

Bra tanke, men tyvärr finns det ingen plats för fler möbler. Dessutom är kokarderna stora, och det är på banden det stor vad det gäller.
Dom 2 största kokarderna är ca 20 cm i diameter och 65 cm långa.
 
Sv: Kokarder och problemlösning.

såg någon ryttare som hade alla sina prisrosetter på väggen i form av en överlinje av en häst. Jättesnyggt, men det gick åt en hel vägg. Går ju att ordna med några småspikar och ståltråd emellan.
Men det krävs ju många för att göra en hel häst, men kanske ett hjärta ?
 

Liknande trådar

Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 361
Senast: cherie
·
Utrustning Jag har en unghäst e.Akribori med kort, närmast spikrak och väldigt bred platt (tänk ponny...) rygg och en relativt "normal" manke. Vi...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
19 423
Senast: Supersalt
·
Hästmänniskan ...flytta till ett annat stall! Måste få beklaga mig lite och höra hur det ser ut i resten av landet. I somras flyttade jag till en...
Svar
14
· Visningar
3 260
Senast: Totola
·
C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 766
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp