koefficienterna på LC:2

skorpannorpan

Trådstartare
Jag gjorde mitt första träningsprogram i veckan. fick betygen för varje moment men det stod inga koefficienter. jag har letat på nätet men hittar inte, Någon som vet koefficienten på LC:2?
skulle bli jätteglad!

Sv: koefficienterna på LC:2

Jag forstar inte riktigt vad du menar. Om du menar koffecienten pa hastens form, framatbjudning m..m. ar det x2 pa alla utom ryttarens sits som ar x3

Alla dressyrprogram finns på www.ridsport.se, leta under din gren direkt - dressyr :idea:

enligt programmet som finns på nätet är det koeff 2 på samtliga 5 allmäna intryck, även ryttarens sits alltså.

jag kankse är lite trög men det står ju att max är 280 och p. jag räknar ihop alla poäng så blir det bara 240p. är det ingn koeff på ngn av de moment man gör? hittar det inte någon stans. är jag ute och seglar?

nej, inte pa sjalva programmet, det du rider, men pa den sista lilla delen, allmana intryck far du koffecien pa

Då har du nog räknat fel ngnstans....det blir 280p, är koeff 2 på alla 5 allmäna intryck

poletten trillade ner nu... gud va trög man får vara!! det är precis för saker som detta som bevisar att jag inte har på tävlingsbanan att göra. all the signs are there :d

tack för att ni kämpade med mig...hehe

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 362
Senast: Googlarn
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
273
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 378
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Precis som rubriken! Hur snabbt var ni uppe på hästryggen igen efter att ha opat bort äggstockarna och äggledarna?🌼 Letar häst och fick...
Svar
0
· Visningar
534
Senast: FruS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix