Knorrevångens ordförande vill bygga stall

Sv: Knorrevångens ordförande vill bygga stall

30 hästar... Ja, man kan ju undra vad tanken bakom detta är...

30 hästar... Ja, man kan ju undra vad tanken bakom detta är...

Hon ska säkert göra en hjälteinsats i samhället genom att ta hand om gamla hästar och ge de några sista bra år. :grin:

Shit det slutar aldrig! Veronika Larsson måste nog vara en av hästsveriges mest hatade personer, hade jag varit henne hade jag nog försökt gå under jorden och inte försökt bygga ut den verksamhet hon blivit avskydd för.... Efter uppdrag gransknings senaste reportage (där dom slaktade hårt medicinerade hästar på knorrevången) borde det ju inte vara så många utav dom som brukar köpa hästkött som vill köpa det från knorrevången iaf... Känns som en ytterst dålig idee av veronika!

Ja hoppas i alla fall att VL åtminstone inte får lurat till sig mer svenska hästar. Med alla dessa tidningsartiklar så borde alla svenska hästägare vara varnade. :grin:

Slakteriet importerar hästar för slakt från Lettland och Poland (enligt rykten) så det är nog dessa hästar som slakteriet skall förvara på gården.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i...
2
Svar
35
· Visningar
3 456
Senast: ameo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 320
Senast: starcraft
·
  • Artikel Artikel
Företag Keps, Hoodie och T-shirt med Stallets/Föreningens logga. Vi är ett företag som designar och trycker kläder. Vi är samtidigt verksamma i...
Svar
0
· Visningar
2 027
Senast: Pressit
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 487
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar