Knoll och Tott

L

Lilahnee

Har precis köpt en ny kamera och har därför fotat vovvarna lite grann. Störande dock att bildkvalitéen blir mycket sämre när man förminskar bilderna. -.-
Hur som helst, här kommer några av bilderna på Knoll och Tott! :)
DSC00873.jpg

DSC00940.jpg

DSC00923.jpg

DSC00784.jpg

39265_12096510441.jpg

Sv: Knoll och Tott

Tack så mycket!!! :D

De är från kennel Lamonia. :laugh:

Ja det är jätteroligt att fota nu, den är ju så snabb! :D
Tack! :laugh:

Vad är det för kamera?
En Sony A350. :) Min första systemkamera, så den är kanske inte så snabb jämfört med andra sådana, men jämfört med min gamla kompaktkamera så är det en enorm skillnad! :d

Tack :D Han håller dessutom alltid den lilla tungspetsen utanför munnen när han koncentrerar sig.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 959
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 910
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
3 043
Senast: Kilauea
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
906
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31
  • Ägare av hund offentligt?