Knöl vid kotleden

glance

Trådstartare
Hej !
Behöver lite tips och råd. Har en ponny travare som råkat ut för två frakturer vänster bak i våras det läkte fint men redan vid första röntgen hade han fått en lite knöl som en spelkula på insidan kotleden höger framben. Frågade vet men fick inget bra svar trodde det kunde bero på överansträngning , nu efter en tid har han en lite knöl som en spelkula på varje sida kotleden höger fram. Ingen hälta , ingen värme. Min massör och hon som behandlade honom med laser. Provocerade ordentligt men ingen reaktion av honom. Och hon visste inte vad det kunde vara. Måste nog ringa veterinären igen och be hon kolla upp det ordentligt men någon som varit med om något liknade? Har tips vad det kan vara? Bero på?

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 765
Senast: Sirap
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 982
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 868
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka