Knapplån mm..

dragonjannike

Trådstartare
Det här har inget med tråden att göra alls... visste bara inte vart jag skulle lägga upp den... :smirk:
men vad menas med knapplån m.m??
lite trög :D

Sv: Knapplån mm..

nu skall vi se hoppas det blir rätt nu.
under ditt första inlägg ser du att det står bla "Svara på detta"
Jag klickade där för att svara och nu står det uppe till höger på mitt inlägg
"svar på [Trådnamn] av: [Den man svarar]"
Den man svarar i detta fallet är ju du eftersom jag klickade på din svarsknapp.
läs vidare på inlägg nr två.....

Sv: Knapplån mm..

Om du tittar uppe till höger på detta inlägget så ser du att det står at jag svarar på "Koli" men eftersom jag egentligen svarar på ursprungsinlägget här så borde jag lägga till ett litet *knapplån* för att Koli i det här fallet inte skall bli förvirrad och tro att jag svarade på honom ;)
Hoppas nu att jag fattat detta rätt själv..
och så hoppas jag att jag inte rörde till det med en onödigt omständlig beskrivning

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 117
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
1 895
Senast: Mia_R
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 491
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve