Knäpper i bakbenen! Vad kan det vara?

Sv: Knäpper i bakbenen! Vad kan det vara?

Hästen jag var medryttare på förut hade knäpp bak, och det visade sig vara spatt. Hon finns inte längre...

Min häst som jag skrev om tidigare som knäpper men slutat har ju faktiskt spatt vet inte om det har ett samband. Han har dock alltid knäppt i båda bakbenen men har bara spatt i ett.
Knäppningarna har som jag skrev slutat senaste åren men spatten har spridit sig så de borde inte ha samband. Men vem vet, kanske.

Sorry :crazy:

Men en annan häst i mitt stall som e runt 15-16år har knäppt i hela sitt liv å har inte spatt :)

Å som sagt min häst har slutat knäppa senaste åren, tror jag iallafall. Det kanske jag som bara har vant mig :angel:
Måste lyssna ordentligt imorn :D Men e nästan hundra på att de slutat.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 052
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 253
Senast: skiesabove
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka